"Oj förlåt.. du får säkert en ny!"

Började dagen med kinesiska lektion som för en gångs skulle faktiskt både gick bra och fort :)
Efter kinesiskan väntade en rundtur med klassen i Linköping med Sigge från Linköpings Guideklubb, klockren!

Lunchade på Mcd efter det och jag gjorde ju bort mig lite.. 8-) Råkade välta ut en snubbes latte så han fick den över sig, och jag märkte inte det först, sen vände jag mig om och ba "Oj, var det där jag?" Han - "AA, DET VAR DET!"
jag - "Oj, förlåt.. du får säkert en ny! :)" så gick jag därifrån, och det gjorde han också med arga steg :p Lite pinsamt!
HAHAHAHA fast det roligaste var ändå en tant som åkte rullstol baklänges!
Jenny - HAHHAHAHAHAHHAHAAHA!
Alla kollar - HAHAHAHHAHAHAHA!
Asså hon åkte verkligen baklänges hela vägen från Teddys Smörgåsar och förbi Expert och kollade inte skyltfönstrena samtidigt :p Sen försvann hon runt hörnet :p Äe sjukt kul.

Efter skolan stack jag och gymmade med Oskar och Kalle, hurtigt!
Åkte hem och käkade Mcd (igen, vilket jag gjorde till lunch idag och till kvällsmat igår.. ) och sen sprang jag (som vanligt) till bussen och åkte hem till Martin. Blev såklart Bolt igen, sjukt kul!

Mor kom vid halv 11 och hämtade mig, så övningskörde jag till stationen och hämtade min syrra och hennes sambo som kom hem från Åre med tåget.

Riktigt taggad på helg nu och hoppas på fest!
Sängen väntar! Nattinatti / Fille


Kommentarer
Postat av: yasse

HAHA shit ja fick värsta bilden av tanten..hahahaahhaa fan va kul! hahah

2009-01-31 @ 01:35:10
URL: http://yarrafatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0