Fest!

Gick och fikade med Freddddddan igår efter skolan, satt och snackade om allt möjligt :)
Sen träffade jag Robban och Alex, vi åkte till Kinna och hämtade lite grejer och sen till Thomas. Kan ju säga att vi hade lite tur på vägen till Robban ;) haha.
Robban skulle träna sen så då mötte jag Oskar och vi åkte hem till honom, chillade och kollade på film hela kvällen typ.
Sen gick jag själv från honom till bussen i mörkret, höll på att blåsa bort!

Bussen åkte förbi Robban och Elin som stod vid Risbrinksgatan och chillade, så mötte dom i Ekholmen och stod och snacka lite :)

Imorse åkte jag till Färgservice med mamma o pappa och kollade på tapeter. Kan inte bestämma mig!
Åkte och käka kebab sen och nu är jag hos Martin.

Ikväll blire 18 fest för Issa och jag är riktigt taggad! Blir nice ;)
Hörs! / Fille


Kommentarer
Postat av: iss

det blir, fast den riktiga blir ju februari med kerzta ;)<3

2009-01-24 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0