Can't stop thinking about you

Tjeeeeeeeena!
Helt okej dag i skolan. Älskar klassen :)
Efter skolan traska jag in mot stan och stötte på Kim och Johanna så jag hängde med dom ett tag. Vi stötte senare på Bella, Muffe och Sofia, så då hängde jag med dom när Kim och Johanna stack och fikade. Efter hundra år hade Fia och Lai slutat. Blev en kort runda på stan och sen hemfärd.
När jag kom hem började jag kolla på lite tapeter till nya rummet och jag har ett par förslag som kan bli riktigt schysst ;)
Efter käket studsade jag bort och mötte Fia för att vi skulle till Lai. Gjorde ett litet stopp i Ullstämma och snackade lite med Jessica och Hannah, trevligt trevligt.
Gick senare från Lai hem till Fia för att dom skulle låna kläder av varandra :p

Nu ska jag snart krypa till kojs, ser fram emot sovmorgon imorrn!




Ha det bra allihopa! Pösss / Fille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0