Blomjord och infryst hamster

Igår stack jag och Martin hem till mig och förkrökade bara vi två, jävligt kul faktiskt :p
Lyssnade på musik och drack tequila shots utan tequila, riktigt nice ;)
Begav oss mot bussen vid 9 men vi kunde inte åka med bussen för vi var så jävla pissnödiga! "Antingen tar vi bussen nu och dör på vägen eller så pissar vi nu och tar nästa buss!!"
Det blev nästa buss! Gick av vid Humlegatan och gick bort till Hemköp och skulle köpa present till Issa. Letade runt i hela affären utan att hitta nått, tills vi hittade en skitliten blomma som va as ful och med liten menar jag verkligen liten! Så vi köpte den och 8 liter blomjord så hon skulle ha jord så det räckte till blomman haha, lite kul faktiskt.

Hemma hos Issa var det massa trevligt folk som väntade. Det var riktigt trevligt och folk mest minglade runt och småprata lite och spelade lite spel osv. Vid tolvslaget blev det födelsedags sjungande och sen sprang Issa och köpte cigg till Lea haha :p
När dom kom tillbaka ville Issa till krogen så vi knatade upp till Ågatan där man träffade lite folk :)
Magen kurrade så gick bort till Barcelona och köpte hamburgare, sjukt gott! Sen gick jag till bussen där jag mötte Joel och Oliver så jag åkte bussen med dom. Mia, Per och några till klev på i Braskens så jag åkte med dom till Ica och tog en liten promenix hem med dom, sen blev det stupa i sängen!

Idag blev jag väckt vid halv 10, ingen skönhetssömn här inte! Äe men anledningen var ju faktiskt att dom som har köpt vårt hus skulle komma och kolla lite. (För er som vet vem Malin Cronqvist är så är det dom som ska flytta in här, hoppas på att bli bjuden hit på fest i framtiden ;) )
Stack till jobbet vid 13.00 och Oskar kom inte långt efter det. Käkade baguette från Yngves (<3) och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, Oskar är bäst!
Gick och fikade på Chiciolata(?) när jag hade städat färdigt och tog en fika och sen stack jag hem och käkade.
Vandrade ut vid 20.00 hugget och träffade Fia, Robban och Elin och gick en sväng och snackade lite.
Roligaste var när Elin berättade om när hon letade efter mat i Robbans frys!
"Letade efter nått och käka och hittade en plastpåse med något som såg ut som kött längst in i frysen, fast sen när jag kollade närmre så var det en jävla hamster, en riktig jävla fryst hamster! Robban sa att det var Alex gamla hamster sen några år tillbaka som han skulle begrava men att han hade glömt att den låg i frysen" HAHAHAHAHAHAHAHA jag trodde ärligt jag skulle pissa på mig när hon berättade, kan verkligen se det framför mig haha!
Sen kom min och Elins dåliga humor om hur han började leva när han smälte och det blev bara värre och värre, Robban och Fia kollade lite snett på oss :p

Ae det gjorde min dag iaf haha! Men nu ska jag sova, ser fram emot sovmorgon imorgon :)
Ha det fint! / Fille

Tequila utan tequilaJag och Martin hos migHos IssFödelsedagsbarnet! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

på tala om det där med hamstern, hahah när jag var liten så frös en groda till is, och den gick att tina upp och då levde den xD helt sjukt!

2009-01-26 @ 22:31:36
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0