Sista natten i huset, hejdå Hjulsbro!

Riktigt dåligt med uppdatering från min sida men har haft fullt upp med flyttpackningen kan jag lova!
Det är sjukt hur fort tiden går ibland. Kommer ihåg det som igår när mamma ringde i slutet på November och sa att dom hade skrivit på lägenhetskontraktet. Och här sitter jag, min absolut sista natt som Hjulsbrobo! Väldigt blandade känslor. Ska bli riktigt roligt och skönt att flytta men ändå väldigt sorgligt att lämna huset med alla minnen och Hjulsbro, men men, that's life! Tror nog det kommer bli riktigt bra i stan :)

Jaa, vad finns det att berätta..? Var bl.a i Trysil några dagar på sportlovet, riktigt roligt faktiskt! :)
Bilder finns på facebook.

Äe, dethär var inte rätt dag att skriva blogg på! Fastnar i mina tankar efter varje mening och kollar mig runt i rummet och tänker på hur konstigt det kommer kännas att lämna allt, har ju trotsallt bott här i 8 år! Tänk att inatt är sista gången jag nånsin sover i dethär rummet, och imorrnbitti är det sista gången jag duschar i denhär duschen, allt är sista gången!
Äe det är sorligt. Men endå kul :)

Hör av mig när vi har flyttat in, vet dock inte när jag får internet men det ska nog inte dröja så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0