Lennart och hans hund

Sovmorgonen imorse var välbehövlig!
Kom till skolan och gjorde absolut ingenting fram till lunch, nödvändigt!
Lite halvseg dag idag men blir trotsallt kul tack vare en underbar klass :)
Jag och Matte hade förövrigt jävligt kul idag på matten som vanligt! Vi brukar alltid köra det där när en börjar rita huvudet och sen viker man pappret och så får den andre rita kroppen och sen får den andra rita benen osv och sen väckllar man ut det och ser vad det blir ni vet? Hursomhelst så blev Lennart skapad på det sättet :)
Rev ut Lennart från pappret och satte honom vid fönstret.
"Han måste ju ha en hund!" sa Matte och gjorde en hund. Blev ett rikigt fint mästerverk som ni ser :) haha.

Lennart och hans hund

Efter skolan hoppade jag på bussen till Oskar. Satt och pratade med Danni på vägen om både det ena och det andra, trevligt!
Både jag och Oskar låg halft utslagna framför tven och bara glodde och hade det mys, grymt skönt!
Sen blev vi sötsugna så jag fick uppgiften att göra kladdkakssmet. Så vi gjorde en smet och åt upp halva var, sen låg vi båda två och klagade på hur ont i magen vi hade! Så kan det gå.
Övertalade pappa att hämta mig så "jag kunde passa på att övningsköra lite (A)".

Bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0