Helgen

Tänkte berätta lite kort och gott om min helg, sen vill jag sova!

I fredags skulle jag ha gått på en fest men kom på att jag skulle upp tidigt på lördagen så blev att jag åkte hem till Robban och hade mys framför Let's dance med hans mamma och Elin också :)

I lördags åkte vi till farfar i Västerås vid halv 9, övningskörde dit, gick riktigt bra :)
Kan väl bara beskriva dagen med mat, fika, mat, fika, fika, mat, fika och till sist "sätta knorren på grisen" efter timmar av tjat från småkusinerna! Trevligt att träffa lite släkt och så. Var dock på lite halvdåligt humör hela dagen pga nikotinbrist...... min brorsas flickvän gick ut och rökte 24/7 och jag fick bara sitta kvar där inne och fortsätta drömma....

Hursomhelst, när jag kom hem på kvällen åkte jag in till stan och träffade Oskar. Åkte på nån fest i Lambohov, har ju varit på roligare kan jag lova.
Oskar blev skitfull och jag blev skittrött och också lite halvfull, så vi bestämde oss för att åka hem för det var ändå så jävla tråkigt, så vi va hemma vid 12 :O haha.

Idag vaknade vi vid två. Kollade på film hela dagen och sen åkte jag till pappas jobb och städade, sjukt tråkigt!
Som tur var kom Lai och höll mig sällskap ett tag, sen stack vi till Mcd och käkade, grymt gott!
Sen hoppade vi på bussen till Hjulsbro och gick och mötte Oskars brorsa Jacob och tog en cigg och snackade lite.

Nu ska jag sova, sovmorgon imorrn bli nice!

LambohovPappa och farfarBrorsan och hans flickvän CarroLite halv kasst väder?Efterrätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0