Galen helg!

I fredags bar det av till en fest mitt ute i mörka skogen i Ljungsbro med Oskar och Johanna, riktigt tråkigt var det.
Så vi stack in till stan för att vi skulle på en fest där i stället, men självklart var alla utkörda när vi kom så det blev inget!
Istället pendlade vi mellan Jesusbussen och BK ett tag i stället och sen slutade det med att vi stod på Trädgårdstorget i typ 45 min och bara snackade och frös! :p

På lördagen stack jag och jobbade på dagen. Stressade som fan och åkte och köpte öl åt Timo, men det var det värt när man fick se hans ansiktsuttryck när man kom hem och han sken som en sol :)
På kvällen blev det fest med en massa trevliga människor och det var stört roligt!
Hände mkt kan jag lova, men det som hände på festen, stannar på festen! Iaf endel av det kan jag lova!
Kom hem till Viström vid halv 5 på morgonen. Käkade lite tacos och sen blev det läggdags.

Söndagen vill jag inte ens prata om :p hehe.


Annars har det inte hänt överdrivet mycket. Igår var jag sjukt trött så låg bara hemma och kollade på film och tog det lugnt, skönt!
Idag har jag träffat Fia och Lai, chillade galet både ute och inne :)

Sovmorgon imorrn, kunde inte komma mer lägligt!

Natti!

Nån gunga vi hittade ikväll, sjukt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0