2 månader

Oj! Snart två månader sen jag uppdaterade! Tiden går fort när man har roligt.

Näe, men här krävs det faktiskt förbättring, en rejäl sådan. Lovar inget, men ska göra ett försök!


Och på senaste har det hänt så sjukt mycket grejer så jag vet inte ens vart jag ska börja om jag ska berätta allt, så det låter vi istället flyta ut i sanden.

Ikväll står det iaf "fest" hos Vickan på schemat vilket ska bli jäkligt kul! Blir bara jag, Vickan, Ida och Oskar, just like old days ;) Ska bli riktigt kul, men kan också bli lite farligt, för om man ska sammanfatta våra fjortisfyllor som vi hade förr i tiden när vi alltid festade tillsammans så kan man ju säga spya och ren redlöshet! Har en känsla av att det är vad som kommer hända ikväll, troligen utan spyan dock.

Här är iaf ett par bilder från förra fredagen när vi var hemma hos Martin och kollade Idolfinalen. Varit ett jäkla tjat om dom här bilderna så det är väl bäst att jag slänger upp dom!





Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: J

Bättre uppdatering! :D

2010-01-05 @ 21:45:58
URL: http://jesperbanck.wordpress.com/
Postat av: Linnéa

Det ser trevligt ut, asso rolig fest :D

2010-01-15 @ 16:02:43
URL: http://chokladblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0