Work work

Japp, sitter på jobbet och lägger in massa visitkort på datorn, inte alls kul faktiskt!
Har hur många visitkort som helst kvar och jag måste vara klar innan måndag, så ja, jag lär nog sitta här några timmar om dagen nu framöver.

Pappa kom in på "mitt" kontor förut - "åh fy vad det luktar rök! har du rökt här inne?"
"ja, vadårå? jag hade ju öppet fönster."
"men det kan du ju inte göra!"
"men, jag skämta?"
"jaha.."

ibland undrar man..
Hur som helst, blir nog kvar en timma eller två, sen ska jag leka med Morre, får se vad som hitts på!


Kommentarer
Postat av: månsboiiiiiiiiiiiii

naw, söt bild du hittar då :p

2009-08-12 @ 18:25:28
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0