Where to begin?

Oj, hektisk vecka!
Har väl inte varit min sundaste vecka så att säga, men vafan, det är sommarlov!

Festat fredag, lördag, söndag förra veckan, måndag fredag lördag denhär veckan och jag och Robban funderar på att gå och sätta oss och ta en cider framåt kvällen..?

måndagsklubben, riktigt kul!
Har ni tänkt på hur förjävlig man ser ut på fyllan? Man går hemifrån och tänker "äe men det här funkar." Sen är man så jävla upptagen resten av kvällen så man tänker inte ens på att kolla sig i spegeln. Det är nått jag ska börja göra, fyfan...

Imorgon bär det av till Göteborg med Issa, Sara, Jimmie, Oskar och Robbet för att göra ett besök på Liseberg, kanske checka out "Lotta på Liseberg", göra stan och förhoppningsvis hitta lite kläder, kommer nog bli helt awesome!
05.20 avgår bussen och jag har en känsla av att jag och Robban kommer vara skapligt självmordsbenägna när vi stiger upp, men det är sånt man får ta!
Hemma på onsdag, Haodi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0