vad gör du, faktiskt?

Skulle som sagt åkt till stugan idag, men morsan ringde igår kväll och sa att jag inte skulle komma för att dom inte orkade hämta mig vid tåget - "det ska vara fint väder imorgon så då vill vi faktiskt åka ut med båten och sola och bada lite"
Och inte gör det mig nått med tanke på att vara ute på landet är det absolut värsta jag vet, det känns typ som att bli bestraffad när man är där ute, usch.

Istället satt jag, Robban, Martin, Hanna, Annie, Frida och Julia nere vid ån och grillade marschmellows(?) och spelade hej knäckt fram till småtimmarna. Sen fick dom för sig att dom skulle nattbada i Johannelund. Alla åkte dit men jag och Martin bestämde oss för att kolla på, jag på grund av halsont och Martin vet jag faktiskt inte, kallt kanske?
Resten av natten spenderades hemma hos Hanna med allt från att ha tävling vem som var bäst på att pricka en tampong i Hannas pokal till att begrava Poltan i sängen och lägga en papptallrik och blommor på och skriva "tack för dom här tiderna"

Nu ska jag, Martin och Robban åka vattenskidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0