Håll upp händerna för Stureplan!

Skolan idag var helt okej, kul att träffa alla igen och kul med lite tillskott i klassen!
Gick och käkade lunch med Fegge, Sääw, Sandra, Johanna och Wallin, sen en sväng på stan och lite Espressohäng. Efterlängtade chai säger jag bara!

Drog lite hastigt och lustigt iväg till Månsboiii. När jag kom dit kom han och gick på gatan och berättade att Perry, hans hund, hade sprungit bort. Jag sprang in och drog en drill lite snabbt innan vi skulle börja vårat letande, och rätt och riktigt, ingen Perry i huset, ropade flera gånger.
Så vi begav oss ut åt olika håll i Lambohov och ropade, visslade och pep med hans leksaker men vi kunde fortfarande inte hitta någon Perry efter 40 minuters letande. Måns bestämde sig för att springa tillbaka hem för att be om hjälp av Mathilda, och när han öppnar dörren så sitter, ursäkta, men hundjäveln där! Så tydligen hade han aldrig rymt, utan han hade bara legat och chillat nånstans där vi inte kunde se honom. Haha, Perrydoggen :)

Bestämde oss för att åka in till stan för att hjälpa Anton att hitta present till sin flickvän som fyllde år. Gick runt ett par timmar och hade det trevligt!
Anton försvann och jag och Morre gick hem till mig och lagade mat och han pillade lite med min dator och fixade våran nollningblogg. (http://infokompsturistnollor.blogg.se)

Mötte upp Robban sen och gick bort till "gamla Yngves", Å, eller vad det heter och tog ett par kalla.
Måns gick, Muffe kom. Senare kom Daniella, Sandra, Lizette, Sofie, Mysan och Johanna. Muffe avtog och senare även Robban. Jag orkade inte hänga med så jag stannade kvar ensam med breuwdarna och hade kul och lyssnade på deras tjejsnack någon timma till :)

Nu ska jag snart krypa till sängs och ladda inför morgondagen som består av nollning och träffa Jessica :)

Måste bara slänga in några bilder från i lördags, mellanfest!




Förfestade hos Robban innan vi skulle på förfest, åkte på riktiga förfesten, gick upp på jobbet och mellanfestade innan vi drog vidare till krogen! Där är vi sköna är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0