"Jävlar! Äe vafan jag hinner!!"

Satt i telefonkö halva morgonen imorse när jag försökte komma fram till familjeläkarna. Rusade runt med mobilen på högtalarmode medan jag åt frukost och bytte om och hade mig. Till slut kom jag fram och fick en tid kl 11.
Mamma som antingen var morgontrött eller bara döv och inte fattade att jag skulle till läkaren sa innan hon åkte till jobbet - "juste, jag ska vara hos läkaren idag kl 11 så att du vet det, ifall du skulle försöka nå mig eller nått."
Japp, så där satt vi strax innan 11 och chillade i väntrummet, morsan och jag barreeee!
Jag förstår inte hur det kan vara möjligt, men tydligen så har jag halsfluss? Har inte ont i halsen för fem öre. (peppar peppar ta i trä)

Freddizz och jag tog en fika på håltimman. Stötte på Daniella och Sofie som bad oss slå oss ner, så det gjorde vi.
Efter mkt om och men tog skolan slut vid halv 4. Begav mig till Martins "mansion" (spyr på katedral) där även Robban befann sig. Martin stack till jobbet och jag och Robban gick och mötte farsan som skulle "köpa ut" åt mig på apoteket eftersom att jag inte har nått leg.
Efter det begav vi oss vidare hem till Robbans mansion och vart hamnade vi om inte i soffan? Fast måste säga att det har varit både skönt och behövligt!



Imorgon har jag, tack och lov, sovmorgon till 12, infokomp in my heart. Slutar två och då får vi se vad det blir av dagen! Syrran kommer hem på besök så har lovat att va hemma och käka, sen nalkas det en fika med Herket, gullebullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0