Some things we don't talk about

Pust, suck och stön. Söndagar!

Jag och Robban vaknade vid 2 idag, känns bra att börja med att sova bort halva dagen.
Tog en dusch och knallade iväg till jobbet, gick hem en stung, gick och käkade lite med Lai, gick hem till Martin och bara chillade galet.

I fredags var det nollning ja. Började med lite turneringar vid kl 9 i fredags morse ute på stångebrofältet. Höll på till eftermiddagen. Vi byggde pansarvagnar och pyramider, körde knullrull och suck n blow och mycket mycket mer! Tyvärr förlorade min kära turistklass, då måste dom tyvärr stå sitt kast.



På kvällen kom Johanna och Alexandra hit, vi drog till Keep it loud och kollade på The So'Mores såklart! Riktigt bra var dom, synd bara att Linköpingsborna är så rädda för lite regn, annars hade det nog varit bra mkt mer folk där.



Ingen bra kvalité på varken ljud eller bild, spelat in med mobilen.
Men jag har sagt det förr och jag säger det igen, http://myspace.com/thesomores, så jobbigt är det inte att gå in och lyssna. Det är värt det!

Efter Keep it loud gick vi och mötte upp dom små nollorna vid skolan och tog med dom till Berzans fotbollsplaner. Regnet öste ner men vi hade trots allt kul under vårat tak tycker jag. Här är en film när vi ska försöka få dom varma eftersom att dom klagade så dant på att det var kallt.



Var där ett par timmar, sen gick några av oss bort till Keep it loud igen. Vet inte hur och varför, men det slutade med att det bara var jag, Fegge och två nollor som kom fram. Vi var dyngsura så vi bestämde oss för att slå läger i parkeringshuset ett tag. Satt där nån timma och drack och hade faktiskt jävligt kul :)

Gick vidare in till stan efteråt, lämnade av nollorna och Fegge och gick vidare till krogen. Började för ovanlighetens skull på "Ågatan" med några cider, gick vidare till Maxim och efter det Platå. Jävligt rolig kväll med jävligt roligt folk! Hade dock gärna varit fräschare, hade fått ett ägg kläckt i huvudet av en olydig nolla tidigare på kvällen så jag luktade ju inte precis jordgubbstårta, det fick jag intygat också ;)

Robban sov hos mig, och vi vaknade vid 2 halv 3 igår också. Chillade ganska galet hela dagen innan vi stack hem till Martin för kräftskiva! Blev en kort visit på krogen också innan vi bestämde oss för att köpa en påse godis och dra hem och lägga oss i soffan istället.



Japp, jag åt korv med beasås, hatar kräftor, men det var gott det med ;)

Ojoj, långt inlägg, men ingen tvingar dig att läsa!
Skola imorgon, sen blir det nog att träffa Jessica.
Dags att krama kudden. Lyssna och njut!
Adios.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0