Take it higher

Oj, dålig uppdatering!
Vad har jag gjort på senaste?

I torsdags blev det en plötslig och oplanerad utgång. Började, var om inte annars, på Ågatan bar med Måns, Robban, Muffe och senare kom Matteo.
Fick gratis biljetter av någon snubbe från Finspång till Sliver så vi knölade in oss där och slog oss ner med Henrietta och Elin och hade det riktigt trevligt!



Efter det trallade vi bort till Platens för att kolla på Crossfire. Och dit hade vi också fixat fribiljett av han i baren på Ågatan bar, så det blev en relativt billig kväll. Riktigt kul var det!



I fredags blev det ingen skola för min del. Mötte Fegge vid 12 hugget och drog upp till Dialect för att hämta hans mobil som tyvärr inte hade kommit än, så vi drog tillbaka till stan. Vi trängdes båda två på hans longboard och det blev en hell of a ride som man brukar säga! Kul var det!
Blev en sväng förbi Espresso med Sara, Johanna och Lollo, och efter det blev det filmtittande hos mig för min och Fegges del innan det var dags att sätta igång med nollningen.
Höll till på Berzans fotbollsplaner ett tag, men självklart kom civilsnuten så alla sprang åt olika håll. Jag, Tobbe, Coffe, Hugo och några faddrar hamnade på en bakgård med ett 15-tal nollor. För att göra det hela lite jävligare så skulle det ju självklart börja ösregna, så vi slog oss ner i en tunnel och körde lite lekar där ist.



Efter ett tag tröttnade vi faddrar, så vi släppte våra nollor lösa och gick hem till mig ist. Vi var 5 st när vi kom och typ 20 när vi gick, så det gled in lite mer folk vartefter.
Självklart blev det krogen. Hur har jag råd? undrar jag?
Började såklart på Ågatan bar och slutade på Platå, riktigt rolig kväll!


Denhär bilden hittade jag på min mobil? Vet inte vem som har tagit den och varför, men här är en bild utanför Platå iaf.

Klockan 10 igår morse ringer Fegge och väcker mig och frågar, "skulle du med till Hallmare eller?"
- Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......
- Bra, bussen går om 36 minuter!

Ingen sovmorgon här inte, utan det var bara att rusa upp och försöka hinna med att packa och fixa.
Och ja, kl 10.36 satt vi på bussen mot Tallboda till Fegges och Jennys mormor och morfar som skulle skjutsa oss till Hallmare.

Det blev en galen kväll sen i Hallmare. Det var stor kräftskiva på campingen så i stort sätt alla var ganska redlösa, inklusive vi. Vi var överallt och ingenstans, gjorde allt och ingenting, typ. Men kul vare!

Idag unnade vi oss en sovmorgon innan jag, Fegge, Månberg och Adde tog båtarna in till Loftahammar och checkade lite på marknaden. Det var Loftahammarsdagarna för er som inte visste, så det var galet mkt folk och galet mkt stånd på marknaden. Allt från Borat dräkter till Surströmmingsburgare.

Tyvärr har jag bara en bild från Hallmare, och bildjäveln är på Fegges hund?!
Men ni får nöja er!



Helt onödigt att lägga upp den, men bara för att liksom!
Nu ska jag dyka ner i sängen, höööörs!

Kommentarer
Postat av: Oskar

du verkar har lite skit på linsen fille!

2009-08-31 @ 00:04:59
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/
Postat av: Fille

Det är min mobilkamera som är slitage!

2009-08-31 @ 10:22:44
URL: http://fille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0