Hot as hell

Ja, ni vet ju hur bra min morgon började :)
Men istället för att bara sitta och hänga så bestämde jag och Fegge oss för att göra lite nytta och gå och besöka banken.
Han för att sätta in pengar på sitt kort och jag för att beställa nytt eftersom magnetremsan är random.
En chai på Espresso i förmiddagssolen hann vi även med innan vi blev positivt överraskade när vi kom till matsalen och fick reda på att det var stuvade makaroner och köttbullar. Det gjorde min dag!

För övrigt kan jag ju säga att varje måndag kl. 12.00-13.00 och 14.25-15.25 så kommer jag vara grovt självmordsbenägen, för då har jag religionskunskap och svenska b, världens roligaste ämnen!!!! - icke. Så ni kan ju tänka lite extra på mig då.

Fikade med Jessica och Hannah efter skolan och sen satte jag mig på bussen till Sara, och jag hade nästan glömt bort hur störda vi är tillsammans och hur kul vi alltid har!
Vi cyklade till ICA och köpte ingredienser till världens äckligaste kaka, jävla jordnötskaka typ. Sara och resterande medlemmar i familjen var i stort sätt lyriska, medan jag tog en tugga och sprang till papperskorgen. Tvi!



Nu kom jag precis hem i stort sätt. Hör från mitt rum att mamma sitter och kollar på Big Brother, 50 års kris?
Läggdags nu tänkte jag, och det första jag gör imorgon bitti är att ringa familjeläkarna och boka dit med min läkare, för nu står jag inte ut mer! Hoppas jag får någon dunderkur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0