Sommaren går alldeles för fort

Hoppsan, hade fullt upp igår så det fanns tyvärr ingen tid över till bloggään.

"Kräftskivan" hos Gaby var riktigt trevlig och rolig, fram tills att alla gick in och kollade på boxning eller vad det var, jävla torrbollar!

Vaknade upp i Samuelssons bil vid halv 10 igår morse. Frös som fan och alla andra sov, så jag tog mig en promenad runt om i området för att fördriva lite tid. Kom under min promenad fram till att får har jävligt fula svansar!



Städade och fixade när alla hade vaknat, sen var det hemfärd på g. Jag och Robban åkte till Måns och lämnade av honom, åkte till Nykil och hämtade pengar av Robbans morsa, åkte till Landeryd och köpte en tröja åt hans mamma och käkade lunch med min mamma, åkte till Robban och tog en cigg, åkte hem till mig för att jag skulle duscha och vänta på Måns, åkte sen till Robban, sen till Stångebro Gatukök, sen till macken, sen till Johannelund och sist men inte minst hem till Robban. Näe vi åkte inte mkt bil?

Jag, Måns och Robban förfestade lite hos honom innan vi stack hem till Viström och festade. Riktigt kul faktiskt!
Vidare mot Ågatan. Satt på "gamla Yngves" först och tog några kalla, sen blev det Maxim och Plaza, riktigt kul tack vare folket som var där :)

Hittade två bilder från igår, fråga inte!



Japp, och idag är det min sista dag på sommarlovet eftersom att jag ska till skolan imorgon och leka lekar med dom små nollorna ;) Har inte haft världens roligaste dag faktiskt, jobbat hela dagen, weeeeeeeeeehhuu!
Nu väntar jag på att Måns ska bli klar och att Robban ska bli klar så får vi se vad det blir av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Måns Erkers

haha, är det min käft? :D

2009-08-16 @ 22:36:56
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0