You found me

Flitig studerande som jag är gick jag som sagt och köpte block, mappar, penna m.m för 285 jävla spänn.
Tog en fika på Gyllen med Jessica och Hannah, satt som vanligt och studerade folk. Finns folk till allt vill jag lova! Och vi la även märke till hur många det är som är gravida. Coolt.

Syrran kom hem och vi slängde ihop lite kyckling och potatis, göddigt!



Gick ner kl 8, och där står han, med solen i ansiktet, nyduschad och fräsch, vacker som en sommardag.. Näe jag bara skämta, det var bara Herket som stod där och väntade på mig. Vi knallade bort till Storan och satte oss och myste och diskuterade allt från religion till World Trade Center attacken.



Knallade hem till mig senare, jag skänkte typ bort halva min garderob med kläder som var för små till lillmorre.
Robduzo kom och hämtade oss sen för vi hade hört att det skulle vara street race med american muscles ute vid Köpetorp, men icke! Så vi satte oss på Max och chillade wuätt så galet. Möööööööös.

Nu är jag hemma och jag fick precis reda på att jag börjar 13.15 istället för 08.30 imorrn! Gaaaanska nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0