Fever

Back home så att säga.

Ölspel, jag har aldrig och mycket annat hos Johanna med Alexandra och Pauline igår, och Robban, såklart.
Trevligt och roligt! Blev att vi sov kvar där, men varken jag eller Robban sov så mkt för vi hade stört ont i halsen båda två.

Eftersom vi hade lovat min kära far att hjälpa till att måla huset var vi tvugna att åka hem vid 9 imorse, inte alltför pigga!
Målade ett par timmar tills vi kände att näe, nu funkar det inte längre, vi mår för dåligt. Så vi hoppade in i bilen och körde hem. Gjorde ett stop i Loftahammar och käkade lite pizza med tjejerna.

Nu ligger jag hemma i sängen och Robban hemma i sin, båda med feber. Kul, kuul!
Ska försöka sova ett par timmar, sen är det film hos Hanna som gäller.

Före


Efter

wuätt snygg faktiskt!wuätt sexig faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0