Min sommar som alkoholist

Näedå, så illa är det väl inte, fast nästan.
Både pengar och hjärnceller flyger, inte bra!

Göteborg blev iaf riktigt lyckat! Lite Liseberg, lite shopping, lite chilldrickande i lägenheten och mer än mycket kombaja!



Japp, det var regnrockar som gällde, men inte störde det oss?

onsdagskvällen när vi kom hem träffade jag och Robban Hanna och co, likaså i torsdags, då var det bad i Sturefors, chillfest hos Lisa på kvällen och övernattning hos Poltan. På fredagsmorgonen vaknade jag vid 09.45 av ett sms, "du kommer väl på mötet?" - Det visade sig att jag hade faddermöte kl.10 :) Så jag petade till Robban och tog fram mina puppyeyes och frågade snällt om han kunde skjutsa mig till stan. Sagt och gjort.
Efter mötet åkte vi tillbaka till Poltan och plockade upp Hanna och Annie medan Lisa, Poltan och Frida åkte med Lisas pojkvän. Berg var destinationen. Sol och bad hela dagen, härligt!
På kvällen stack jag på gårdsfest hos Sandra. Det blev en händelserik kväll och jag kan ärligt talat säga att jag nog aldrig har varit så full. Men vafan, man lever bara en gång, och fan så kul vi hade!
Igår vaknade jag upp och mådde mindre bra, men solen lyste och det var varmt som fan, så jag tvingade Johanna att vi skulle åka till Varamon. Sagt och gjort, jag, Robban, Viström och Johanna drog till Varamon.
Kvällen bjöd på fest för ovanlighetens skull. Poolparty hos Forsa som var mkt trevligt! Åkte vidare till Ulf Lundell i Berg och kollade läget, fick gratis vin och en himla massa pussar och kramar av Leo (2 år gammal).
In till stan efter det. Började med att vakten på Yngves, "Ågatan" eller vadfan det heter skrattade till när jag kom och sa nånting i stil med "haha var du lite full igår eller?" Jag som knappt kom ihåg att jag hade varit där i fredags skrattade med lite glatt och gav honom en klapp på axeln. Tyvärr blev det inte mkt bättre när jag kom in och skulle beställa i baren och killen där också börjar garva och prata om hur full jag hade varit kvällen innan.. Jaha, näe men det känns ju bra..
Möttes senare av ett till garv av garderobstjejen på Maxim som frågade om jag tog mig hem ordentligt igår. "Jaha, här var jag tydligen också ja.."
Gick över till Lagunen för att köpa cigg och killen i kassan skrattade och sa "haha var du lite dragen igår eller?"
"Ae men fyfan..."

Ja, så kan det gå..!
Ikväll blir det picknick(?) nere vid ån med Robban, Hanna, Annie, Poltan, Frida och Lisa och imorgon drar jag till landet för att hjälpa min gamle far med ommålningen av huset.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0