Måns!

Din dator har smittat min! Den funkar inte :(
Så får helt enkelt nöja mig med jobbdatorn för tillfället.. fan.

På jobbet idag igen, mindre taggad.
Hade ytterligare en lyckad kväll igår! Myspys hos Måns, med Måns. Sen bestämde vi oss för att åka in till stan och fika. Hanna, Martin, Frida och Fia joinade till slut. Sen stack vi hem till Hanna och spelade klubba säl och pratade och skrattade som vanligt. Pedofilen Michael Jackson fick sig ett par slag under bältet också, detta till Hannas förtjusning! :)

Mamma och pappa har kommit hem nu efter 5 veckor i sommarstugan, och det finns bara en förklaring för detta, pain in the ass! Eller smärta i stjärten på svensk översättning. Det började med att när jag kom hem inatt så hade mamma stängt mitt fönster som har stått öppet hela sommaren för att det ska bli svalt på mitt rum.
Och imorse kom hon in vid halv 10 och väckte mig!! Höll på att dö.
Sen hade jag musik på medan jag gjorde mig i ordning, som jag alltid har, och då kommer hon in på rummet, "kan du sänka lite?"
SÄNKA LITE?! DET ÄR FÖR FAN MIN LÄGENHET!! - känns det iaf som efter 5 veckors ensamhet, frihet.
Jag kommer gå in i väggen, på riktigt.

När vi satt och käka frukost så satt vi bara och snacka om lite random saker, sen helt plötsligt så säger hon "juste! vi ska åka till Thailand!"
"Jaha, va kul! När åker ni?"
"Näe men du ska också med!"
Och det här kanske låter konstigt, men ni anar inte hur tråkigt jag tycker det är att åka på semester med mina föräldrar. Så jag blev mer irriterad och tjurig än glad. Spelade dock glad för att inte göra henne ledsen. "Åååh, va kuuul............. :)"
Japp, så på sportlovet 2010 åker jag till Thailand med mor och far, jippii..
Fast vi ska iofs hälsa på deras bästa kompisar några dagar som bor i Bangkok, dom flyttade dit i Januari i år. Och deras dotter Evelina är 93, så mamma sa nånting i stil med "men Evelina hittar ju där så då kan ju ni gå ut på krogen och så på kvällarna, du är ju trots allt nästa 18 då, och sen är det ju skitbilligt där så du kan ju shoppa hur mkt som helst", så det lät ju iaf lite bra. Förresten, för er som vet vem "Bassman" Rosander är, så är det hans familj vi ska till. Bara för er som undrade.. jaaaaaaaaaaaaaa.

Nu måste jag jobba lite. Ska käka lunch med Karro om en timma, sen åker hon tillbaka till Norge :(
Ska dock troligen åka och hälsa på henne 28-30e om allt går enligt planerna :)


Kommentarer
Postat av: Shortsgrabbarna

tummen upp i arslet fille!

2009-08-13 @ 12:37:53
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0