Jag trivdes bättre i dina ögon

Hann inte skriva igår tyvärr. Var ju i skolan först, sen gick jag hem till Robban och kollade på nån skitkass film och sen på kvällen åkte vi hem till hans morsa och kollade på Ice Age 3. Jag vet, vi hade inget liv. Men vi hade tänkt att fiska på kvällen, men det fanns knappt någon soppa i bilen och vi har verkligen inte råd att slänga ut massa pengar, så vi tar fiskandet nån gång när det finns mer bensin ;)


Hur som helst, måste iaf ge creds till skolans ombyggnad! Blev riktigt bra och mycket större, tycker jag :)
Och trots att jag egentligen borde vara elak, så måste jag säga att n0ll0rna skötte sig riktigt bra igår faktiskt, lydde varenda order ;) Anfall kommer det inte bli nådigt med kan jag säga, dom slänger sig diiiiirekt!

Tog lite bilder men dom har en annan ledare, ska försöka sno åt mig dom så snart jag kan.
Idag börjar iaf 2orna och 3orna, ska bli kul att träffa allihop! Var dock sjukt länge sen jag var såhär stööört trött, ville verkligen bara skjuta mig när klockan ringde, fyfan. Men nu är jag iaf uppe, har tagit en dusch och drattat igång spotify med lite skön skit, så det är ju göddigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0