Infokomp shaalalalala!

Okej, fyfan.
Gårdagen gick lite till överdrift och det slutade med att jag, nollaren, var fullast på hela nollningen!
Full och dum som jag är så ska jag självklart till krogen. Hemma vid 3 och upp vid halv 9 med 55 kronor kvar på kortet och en jävla massa alkohol kvar i kroppen.
Blev väckt av Ivung som ringde och tvingade mig att gå till skolan. Gick upp, tog på mig och gick till skolan. Första svenska b lektionen med ny lärare, och där kommer jag, rödsprängd i ögonen, håret åt alla håll, med en vattenflaska i handen och slås av världens asgarv från samtliga klasskamrater och lärare, tack för det..!

Efter att ha varit hemma och duschat och gjort mig lite fräsch igen så var det dags för nollning. Dom var riktigt gulliga i sina rosa kläder, cykelhjälmar, simfötter, armpuffar och sina fastbundna ölburkar runt fötterna!



Nu på kvällen var jag, Robban, Martin, Johanna och Alexandra i Norrpa på RixFm festivalen en sväng. Jääävligt mkt folk var det. Jag, Robban, Pauline och Josefin (Jennifer?) åkte även karusell, och jääääävlar så kul det var! Utan tvekan myyycket roligare än den på Liseberg!



Nu är det dags att tänka på refrängen med tanke på att jag ska vara i skolan vid halv 9 imorgon, nollning på schemat från 09.00-14.00!

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka söta nollor ;)

2009-08-23 @ 00:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0