"Hon vill bara att du ska komma hit så att du kan få ditt jävla schampoo"

Varit och lunchat med Karro och Johanna och nu sitter Karro på tåget tillbaka till Nörge :(
Men som sagt, åker troligen dit om några helger!

Efter att ha följt Karro till tåget fick jag och Johanna sätta oss under ett tak och kolla på regnet och blixtrarna.
Var nog länge sen jag garvade så mkt, stackars Johanna! Hon fyller år idag, grattis på 19års dagen!



Nu sitter jag vid skrivbordet igen. Sitter och håller tummarna för pappa som plötsligt fick åka upp till akuten för att han troligen kunde ha fått en propp i foten :S Vet inte riktigt vad det innebär men vad jag vet så är proppar ganska farliga? Hoppas verkligen inte att det är det! Håller tummarna!



Efter jobbet ska jag leka med Morre Herkers igen, göddigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0