Exactly the same, fattart inte

Just another day - at work.
Tänkte jobba på som fan idag så att jag blir klar nån gång. Får se hur det går..

Efter jobbet står det fest på schemat. Egentligen borde jag verkligen verkligen inte festa med tanke på att jag fortfarande är sjuk, men jag får väl ta det lite "lugnt" ;)

Igår stack som sagt jag, Måns och även Mörten till Trädgårn och kollade på The So'Mores som var riktigt awesomeeeeee! Bättre än många kända band måste jag säga.
Efter det blev det en visit på Stevehaket för en persikasmoothie för att senare gå hem till Hanna och klubba lite säl. Tänker inte ens berätta vem som vann med tanke på hur nöjd personen i fråga blev :)
Kollade på Stockholm Boogie och 28 veckor senare också, hade totalt glömt bort hur bra, skön, rolig och störd Stockholm Boogie är! Klart sevärd om och om igen!

Nej nu måste jag ta tag i jobbandet i väntan på att far kommer hit med nässpray <3


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN!!!! =D

2009-08-14 @ 13:15:27
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0