Akta huvet för fan!

Kvällen bjöd på ändrade planer! Robban svarade inte när jag ringde, så till slut ringde jag hem och då svarade Thomas och sa att Robban hade somnat för han kände sig hängig. Jag blev inte förvånad faktiskt. Och kära Måns och jag som hade planer på att vi skulle kolla på film hemma hos Robban beslöt oss för att skippa det eftersom att han hade somnat och jag inte har någon fungerande dvd och vi orkade inte åka till Morret.
Satte mig ist på haket (vart annars i denna livfulla stad) och käkade med Oscar och Viström.
Giovanna gled plötsligt förbi och slog sig ner och det slutade med att vi bestämde oss för att gå på bio. Linje 123 kapad, världens sämsta namn på en film, enligt mig. Kanske inte världens bästa film heller men den funkade.




Gick hem till Giovanna efteråt för att checka in hennes nya lya och mysa lite med doggen, dock inte så mysigt med tanke på att den pissade överallt så fort vi kom för att han blev så glad. Han hade även lagt en fin kabel framför tven :) Påminner lite om Lipton faktiskt, eller vad säger du Johanna?

Nu är jag hemma och måste snart tänka på refrängen eftersom det är dags för skola imorgon.. Fast ska iofs bli rätt kul att få nolla, plus att dom har gjort om och byggt ut så det blir ju spännande och se det med! Eller..? Nae.

Nej, nu är det "dax att krama kudden" som Kinna, Robbans morsa, skriver så fint varje kväll på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0